lördag 4 oktober 2008

En råsa megafon

Kungasången:

Jag skall haen rååsa - megafoåååååån
Den skall jag ha till moder sveeeeaaa

för att hennes höraparaaaat..

.......

Är avestääääängd hon hör inte ett smaaak

Folket sooover.. deee stiftar en lag om FRA:::
krak krak krak krak..
OOOM vår frihet blått bestååååååånda --- bör klockan
sättas på 7 - föööööör iiii morgooon stundar en annan
friiiheeeet.

Attt jag som hacker inte vågar skiiiiiiiivaaa min kääära
poooesiiiiii....

Sååå näre ungnarnaaa äro för vår tiiiiiiid. Attt med
stolkhet ta ned internet är då vårt enda val....


Kom nu kära vännner för modersveeea - hon måste väckas ur
sin dvala - ty demokraiiin är hotad till vår friihet

Koommer vi heeem - kommer vi heeemm? Eller är det något
annnnat som går till en katastråå? För när trådarna ej är
säääääkra -krak krak krak tuggar på dom: och länder tjuter
över att kontrollen är väck

Är det en frihet för folket de ej ska ha få ha kvar
Jag undrar vad det är för feeel - när gräsröter styr
Till morötter och golfast anarki. I målet av att att
folket få sin medbestämande räääätt.

Så att frihet och freed kan få äntligen slå rooot..

I andan av fooolket till vårt hjärtas lust...

Inga kommentarer: