lördag 4 oktober 2008

Krig

Jag skiter hur många fiender ni har. Hur många potentiella
terrorister där finns. Så länge tredje
nationen internet med alla mina vänner som liksom lever
utanför. Panget - dundert - är alla nöjda. Men när min
kompis i iran säger att de tänker anfalla landet hamnar
han och mina intressen i kläm. För vi är polare
skålar what ever svart eller vit. Propaganda apparaten
om de som är dumma och de som är goda når inte, missar
våra öron hårt. Kärlek och hat boxad till extrapris liksom
faller hårt i marknadsföringsapparaten - hoppas på att den
skall gå i konkurs, hakar upp sig som i ett dåligt EU val.
Gamla strukturer om skattebetalares gunst. 23.000 Bakslag
som man kunde
ha annat kul för går till dåliga kanoner och mat till dem.
Med mitt internet inser jag vilken enorm effektivitet,
vänskapsband egentligen är, och vad
man får är något som lever långt och länge..

Må fredsrörelsen böja sönder tappra ärthjärnor..

Inga kommentarer: